Klachten

Klachten

Klachten: Een goede kwaliteit van dienstverlening vind ik belangrijk.

Beroepscode

Iedere beroepsvereniging heeft een beroepscode opgesteld, waarin de eisen, richtlijnen en gedragsregels zijn beschreven, waaraan het werk van een behandelend psycholoog/therapeut moet voldoen. Het gaat om principes als: verantwoordelijkheid, integriteit, respect en deskundigheid. In deze code is ook geregeld dat alles wat wordt besproken strikt vertrouwelijk blijft.

Goed contact is belangrijk

Als behandelaar ben ik me terdege bewust van het belang van de veiligheid en goede omgang met onze cliënten. Dat is één van de fundamenten van mijn werk. Ik doe er dan ook alles aan om je de ruimte te geven jezelf te zijn en te zeggen wat je op je hart hebt, ook als dat over de behandeling zelf of over mij als behandelaar gaat.

Wat kun je doen als je niet tevreden bent over de behandeling?

Mochten er onduidelijkheden, twijfels of zelfs ongenoegen ontstaan, is het verstandig deze eerst met me te bespreken. Een gesprek over uw onvrede kan verheldering geven en is een kans om snel misverstanden op te lossen. Als het niet lukt om er samen uit te komen dan kun je terecht bij de beroepsvereniging. Dat kan bij P3nl .
Deze klachten-en geschillen regeling is opgesteld door P3nl in samenwerking met N.V.R.G. en is gericht op de geestelijke gezondheidszorg. Door op de link te klikken komt u op de betreffende website.

klachten website pagina, relatie therapie  breda en gezinstherapie breda, logo gezin en relatiepraktijk
Klik voor op deze link voor home